Matsalu Nord OÜ registrikood 14545074, aadress Sinemaa talu, Puise küla, Haapsalu linn, 90420,
Läänemaa, Eesti (edaspidi nimetatud Müüja) ja Klient, kes vormistab www.sinema.ee e-poes tellimuse ja
identifitseerib end sisestades tellimuse ankeedile oma isikuandmed (edaspidi nimetatud Klient), lepivad
kokku alljärgnevates tingimustes:
1. Üldtingimused.
1.1. www.sinema.ee e-pood (edaspidi e-pood) on Müüja poolt asutatud internetipood, mille vahendusel
Müüja müüb ja Klient ostab, Müüja poolt pakutavaid tooteid.
1.2. Pooled juhinduvad Võlaõigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest
õigusaktidest ning käesolevatest tingimustest.
1.3. Müüjal on õigus mistahes aja hetkel muuta oma e-poe sisu, pakutavat kaubavalikut ning
alljärgnevaid tingimusi.
2. Ostu sooritamine.
2.1. Kõik Müüja e-poes müüdavad tooted on Müüja laos saadaval.
2.2. Juhul, kui toodet siiski ei ole laos, võtab Müüja Kliendiga ühendust ning pakub välja võimaliku uue
kätte toimetamise aja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja
kvaliteediga, või makstud raha tagastamise. Raha tagastamine Kliendile toimub viivitamatult, kuid mitte
hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul pärast tellimuse esitamist.
2.3. Klient valib e-poest soovitud tooted, lisab need ostukorvi, täidab tellimuse ankeedi ning tasub
toodete eest läbi sobiva pangalingi.
2.4. Kliendile saadetakse tema poolt sisestatud e-posti aadressile tellimuse ja tasumise kinnitus.
2.5. Klient on kohustatud esitama tellimuse ankeedil tõesed andmed, kuna need on vajalikud tellimuse
täitmiseks. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebatõestest andmetest tingitud
tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
2.6. Tellimuse täitmine toimub siis, kui Müüja on saanud e-poe kaudu esitatud tellimuse ning Klient on
tellimuse eest tasunud.
3. Tellimuse vormistamine.
3.1. Kliendi ostukorv luuakse sellel hetkel, kui ta on valitud toote lisanud ostukorvi.
3.2. Klient võib ostukorvis olevate toodete kogust muuta, uusi tooteid lisada ja kustutada. Tellimuse
vormistamiseks tuleb Kliendil klikkida lingile „Telli”, mis järel suunatakse Klient tellimuse ankeedile.
3.3. Kui Klient on tellimuse ankeeti sisestanud vajalikud andmed ning tellimuse esitanud, suunatakse ta
tellimuse kinnituse ja makseviisi valiku leheküljele.
3.4. Matsalu Nord OÜ on isikuandmete vastutav töötleja.
3.5. Matsalu Nord OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja
Maksekeskus AS-l.
3.6. Klient saab tasuda läbi endale sobiva Eesti pangalingi või krediitkaardiga.
3.7. Makseid võetakse vastu eurodes.
3.8. Isikuandmete vastutav töötleja Matsalu Nord OÜ ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
4. Kliendi taganemisõigus.
4.1. Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Müüjapoolset tellimuse täitmist sellest
taganeda, siis kohustub Klient võimalikult kiiresti Müüjat kirjalikult teavitama. Kirjalik teade tuleb saata
e-posti aadressile hello@sinema.ee.
4.2. Kui eelpool nimetatud teavitus taganemise kohta jõuab Müüjani enne Müüjapoolset tellimuse
täitmist, kannab Müüja Kliendi poolt tasutud summa tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva
jooksul alates taganemise teate kätte saamisest. Summa tagastatakse samale arvelduskontole, kust
toimus selle laekumine Müüjale.
5. Tagastusõigus.
5.1. E-poest ostetud toodetele kehtib 14-päevane tagastusõigus.
5.2. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata.
5.3. Toote tagastamiseks tuleb esitada vastavasisuline teade Müüja e-posti aadressile hello@sinema.ee.
5.4. Taganemisel tuleb Kliendil ostetud asi viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul pärast
taganemisest teatamist, tagastada.
5.5. Klient kohustub kandma toote tagastuskulud 10 EUR ulatuses, välja arvatud juhul kui tagastamisele
kuuluv toode ei vastanud Kliendi tellimusele.
5.6. Juhul kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta punktis 5.2. toodud tingimustele, siis
toote eest juba tasutud summat Kliendile ei tagastata ning tagastatud toode jääb Müüja valdusesse,
seniks, kuni Klient tasub toote tagastamisega seotud kulud.
6. Kättetoimetamine
6.2. Rahvusvaheliste tellimuste kohale jõudmine sõltub Sinu asukohast. Euroopas jõuab pakk enamasti
5-10 päeva jooksul, kaugemale võib kuluda 5-20 päeva.
6.1. Toodete kohale toimetamiseks Eestis kasutame Itella SmartPOSTi pakiautomaate ja pakk jõuab
Sinuni 3-5 tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist.
7. Kliendi poolt avaldatud isikuandmed
7.1. Klient annab tellimuse ankeedi täitmisel nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks.
7.2. Tellimuse esitamisel Kliendi poolt sisestatud ja Müüja poolt teatavaks saanud Kliendi isikuandmed
kantakse klientide andmebaasi ning võidakse hiljem kasutada Müüja uute toodete tutvustamiseks.
7.3. Kliendi isikuandmeid, mis on vajalikud toote edastamiseks Kliendile edastatakse kullerteenust
osutavatele ettevõtetele.
7.4. Kliendil on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või paluda
kõrvaldada oma isikuandmed klientide andmebaasist.